عسل

شربت فوق العاده لیمو و عسل

شربت لیمو عسل

 شربت لیمو عسل به عنوان یک اکسیر درمانی در جهان سلامت شناخته می شود که می تواند چربی ها و سموم بدن راخارج کند. به صورتی که لیمو ترش و عسل هرکدام خواص و مزایای زیادی دارند. چنانچه شما هم مایل هستید بیشتر از خودتان مراقبت کنید اما فرصت کافی را ندارید معجون لیمو عسل را فراموش نکنید. چرا که این شربت به راحتی آماده می شود کافی است نصف لیمو را آب گرفته و همراه با یک قاشق چایی خور عسل ، به یک لیوان آب گرم اضافه کنید سپس هم بزنید و نوش جان بفرمایید.

فواید شربت لیمو عسل

کمک به گوارش

از آنجایی که لیمو حاوی پکتین است عمل دفع را آسان تر می کند. سموم بدن را تخلیه می کند و به فرایند گوارش کمک می کند در حالی که مشکلات گوارشی مانند نفخ ،گاز معده ،سوزش معده و یبوست برای مردم مشکلات مزمنی هستند که می توان با نوشیدن روزانه شربت لیمو عسل آن را برطرف کرد.

تقویت سیستم ایمنی بدن

به طوری که ویتامین c لیمو و مواد معدنی عسل طبیعی سیستم ایمنی بدنتان را تقویت می کند و مبارزه با میکروب ها و ویروس های که سبب بیماری می شوند را آسان تر می کند. از آنجایی که عسل دارای خاصیت ضد میکروب های طبیعی است که سلامتی شما را حفظ می کند.

شربت لیمو عسل
درمان کننده عفونت های گلو

شربت لیمو عسل در مراقبت از عفونت گلو فوق العاده است. چرا که عسل ارگانیک با مزایای که دارد زخم را بهبود می دهد ومی تواند گلو درد را تسکین دهد. همچنین لیمو در ترکیب با عسل مانند معجزه در برابر عفونت ها عمل می کند.

تقویت شادابی پوست

در حالی که به دنبال داشتن پوستی بی عیب و نقص و بدون استفاده از هر گونه مواد آرایشی هستید. نوشیدن شربت لیمو عسل یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن پوستی جوان و شاداب می باشد. از آنجایی ویتامین c  موجود در لیمو سبب ساخت کلاژن شده که به جوان ماندن پوست کمک می کند.

کمک به کم کردن وزن

در صورتی که به دنبال راهای طبیعی برای کاهش وزن هستید این نوشیدنی مناسب ترین گزینه است. آب و فیبر موجود در لیمو اشتهای شما را کم می کند و بدون ایجاد احساس گرسنگی از حجم غذایتان می کاهد. به علاوه اینکه اسیدسیتریک موجود در لیمو در چرخه زیستی نقش موثری دارد و بازدهی فرایند تبدیل غذا به انرژی را افزایش می دهد.

سم زدایی قوی کبد

لیمو ترش سرشار از ویتامین c است که آنتی اکسیدان می باشد و به تولید گلوتاتیون کمک می کند. به طوری که این ماده یک آنتی اکسیدان طبیعی در بدن است و کمک می کند تا سموم موجود در کبد را خنثی کند. در واقع شربت لیمو عسل می تواند سم را سریع از طریق ادرار خارج کند.

بیشتر بخوانید
شناسایی عسل طبیعی اصل

شربت لیمو عسل

جمع بندی

یکی از بهترین ویژگی های لیمو و عسل این است که راحت درست می شود. کافی است نصف لیمو را آب گرفته و همراه با یک قاشق چایی خوری عسل، به یک لیوان آب ولرم اضافه کنید؛ هم بزنید و بنوشید. اگر آن را صبح و قبل از صبحانه بنوشید بیشترین تأثیر را دارد. کارهای بسیاری هستند که حتی با وجود مشغله های فراوان، می توانید در مدت زمان کوتاهی، برای بهبود سلامتی تان انجام دهید. یکی از آنها، نوشیدن منظم لیمو و عسل است، که فواید گفته شده را برای تان به دنبال دارد. شکپوی از عرضه کنندگان محصولات غذایی ارگانیک در سطح کشور می باشد.

ژل رویال

250,000 تومان400,000 تومان
ویژگی های محصول: جنس ظرف : پت  حاوی ۱۰ گرم ژل رویال ایرانی شرایط نگهداری ژل رویال خام: در دمای زیر صفر و در فریزر نگهداری شود. برای ارسال به شهرستان باید با عسل ترکیب شود و ارسال شود.  

عسل آویشن دریاچه تار

300,000 تومان600,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز: 3.6٪ جنس ظرف: شیشه محل کندو: دریاچه تار دماوند وزن: 500-1000 گرم    

عسل چهل گیاه کوهی

250,000 تومان
ویژگی های محصول: جنس ظرف: شیشه محل کندو: زاگرس مرکزی با احتمال رس بستن وزن: 500 گرم  

عسل صخره ای

200,000 تومان
میزان ساکارز: 2.7% جنس ظرف: شیشه محل برداشت: کردستان وزن: 500 گرم

عسل گشنیز

200,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز: زیر 3٪ جنس ظرف: شیشه وزن: 500 گرم  

عسل کنار

185,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز: 7٪ جنس ظرف: شیشه وزن: 500گرم  

عسل گون

180,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز:3٪ جنس ظرف: شیشه محل کندو: زاگرس وزن: 500 گرم

عسل رس

150,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز: 2٪ جنس ظرف: شیشه محل کندو: کندوان وزن: 500 گرم    

عسل یونجه

150,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز: 3٪ جنس ظرف: شیشه محل کندو: اصفهان وزن: 500 گرم  

معجون گرده عسل

220,000 تومان
ویژگی های محصول: انرژی زا و مقوی ترکیبات: عسل صخره ای و گرده گل وزن: 500 گرم  

عسل نگین

125,000 تومان
ویژگی های محصول: نوع: چهل گیاه میزان ساکاروز: 2 جنس ظرف: شیشه محل کندو: خوانسار وزن: 500 گرم

عسل الماس

125,000 تومان
ویژگی های محصول: نوع: چهل گیاه میزان ساکاروز: 2 جنس ظرف: شیشه محل کندو: کندوان تبریز وزن: 500 گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *