عسل

استفاده از ژل رویال برای درمان معده درد

خواص ژل رویال برای معده

بسیاری از افراد برای درمان بیمارهای معده از داروهای شیمیایی استفاده می کنند. ممکن است این داروها به طور موقت باعث تسکین درد شما شوند اما باید توجه کنید مصرف این داروها عوارضی نیز به همراه دارد. اما مصرف ژل رویال برای معده سبب تسکین و بهبود درد معده شما می شود. که یک راه حل ارگانیک برای افزایش مقاومت معده و کاهش دردهای ناشی از این بیماری می باشد.

ژل رویال یک ترشح پروتئینی است که از غدد هیپوفارِنکس و فک پایینی زنبورعسل کارگر خارج می شود. تنها غذایی است که در طول عمر ملکه، به او داده می شود و همچنین همه لاروهای کوچک در سه روز اول پس از اینکه از تخم خارج شدند با ژل رویال تغذیه می شوند. این غذای زنبور ملکه، دارای ویژگی های مختلف بیولوژیکی مفید برای سلامت انسان مانند: فعالیت های آنتی اکسیدانی، اثرات ضد باکتری، افزایش ایمنی و اثرات ضد تومور است.

خواص ژل رویال برای معده

خواص ژل رویال برای معده

درمان رفلاکس معده

رفلاکس معده اکثرا برای بیمارانی با معده حساس اتفاق می افتد از علائم رفلاکس معده ترش کردن است. که در نوع حاد تر به حالت تهوع و سوزش معده نیز می انجامد. نکته قابل توجه این است که می توانید با استفاده از ژل رویال از این بیماری جلوگیری کنید. چرا که این محصول طبع گرم دارد و به درمان رفلاکس معده کمک می کند. به علاوه اینکه می توانید این محصول را با عسل طبیعی ترکیب کنید تا اثر بخشی سریع تری را ببنید.

هضم آسان غذا

یکی از دلایل معده درد دیر هضم شدن غذا می باشد. که ژل رویال به خاطر چسبندگی که دارد باعث جذب و هضم بهتر غذا می شود. اگر دچار مشکل دیر هضم شدن غذا بعد از وعده غذایی هستید کافی است مقدار کمی از ژل رویال با یک قاشق چایخوری عسل ارگانیک مخلوط کنید و میل نمایید تا هضم غذا برایتان راحت تر شود.

پیشگیری از سرطان معده

آنتی اکسیدان موجود در ژل رویال سبب شده تا این محصول به ماده موثر در پیشگیری و درمان سرطان تبدیل شود. ضمن اینکه وجود پروتئین و ویتامین ها مختلف در این محصول سبب تقویت و افزایش ایمنی معده خواهد شد.

درمان بیماری های ناشی از هلیکوباکتر پیلوری

بسیاری از بیماری های معده ناشی از یک باکتری به نام هلیکوباکتر پیلور است. بیماری هایی مانند گاستریت مزمن ،زخم معده ،زخم اثنی عشر یا حتی سرطان معده را این نوع از باکتری  ایجاد می کند. تحقیقات نشان می دهد که استفاده از ژل رویال برای معده در از بین بردن این باکتری نقش ویژه ای دارد.

خواص ژل رویال برای معده

نحوه مصرف ژل رویال

بهتر است برای درمان معده درد این محصول را به صورت خوراکی مصرف کنید. که این مصرف می تواند به صورت مستقیم یا ترکیب شده با مواد غذایی دیگر باشد. ترکیب ژل رویال با عسل یا آبمیوه های طبیعی هم طعم گس آن را خنثی کرده و هم اثر بخش بهتری روی بیماری دارد.

بیشتر بخوانید
تعریف کامل پرولین عسل

نکته : از مصرف بیش از اندازه ژل رویال پرهیز کنید شما نهایتاً می توانید روزی 5 گرم از این ماده را استفاده کنید. قبل از خرید عسل و ژل رویال مطمعن شوید که به فرآوردهای زنبور آلرژی نداشته باشید.

خواص ژل رویال برای معده

جمع بندی

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد می توان نتیجه گرفت که امروزه تاثیرگذاری ژل رویال برای معده از دیدگاه علمی و با انجام آزمایش های گوناگون اثبات شده است. پس بهتر است به جای استفاده از داروهای شیمیایی برای درمان بیماری های معده از ماده ای طبیعی و ارگانیک به نام ژل رویال استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *