دسته‌بندی نشده

خرید گرده گل

خرید گرده گل

گرده گل از فرآورده های عسل طبیعی که در دنیا بسیار محبوب است. در زمان خرید گرده گل باید یکسری نکات را در نظر داشته باشید. چرا که فواید گرده گل بیشمار است و یهتر است محصول با کیفیت تهیه کنید تا بتوانید این فواید را به بدن خود برسانید. البته که عسل فرآورده های دیگری مانند بره موم و ژل رویال نیز دارد که هر کدام دارای خواص بی نظیری است.

ترکیبات گرده گل شامل پروتئین ها ،کربوهیدرات ها ،لیپید ها ،اسیدهای چرب ،ویتامین ها ،مواد معدنی آنزیم ها و آنتی اکسیدان ها می باشد.

نکات خرید گرده گل

تنوع گیاه مهم است

تنوع رنگ در این محصول اهمیت چندانی ندارد که تنوع گیاهی گرده گل مهم می باشد. احتمال دارد محصولی که تهیه می کند تنوع رنگ پایین داشته باشد اما از گیاهان متنوعی این گرده بدست آمده باشد. زمانی که دانه های گرده گل رنگ ها شبیه به هم هستند تنوع رنگی دیده نمی شود. اما همچنان خواص عالی و کیفیت بالایی را به خود اختصاص می دهند.

تازگی گرده گل

یکی از نکاتی که در زمان خرید گرده گل باید به آن توجه داشت تازگی این ماده طبیعی است. چرا که محصول مانده دیگر خاصیتی برای بدن ندارد.  از موارد دیگر اینکه گرده گل به درستی خشک شده باشد. چرا که اگر به اندازه کافی خشک نشده باشد احتمال دارد خیلی زود دچار کپک شود و فواید خود را از دست بدهد. فروشگاه های معتبر مانند محصولات غذایی ارگانیک شکپوی که فروش بالایی از گرده گل دارند قطعا گرده گل های تازه دارند.

قیمت محصول

متاسفانه فروشندگانی هستند که می خواهند با تقلب اقدام به گران فروشی کنند. به طوری با قرار دادن گرده برخی گل های خاص و دیگر شگردها قیمت بالایی را به مشتری اعلام می کنند. بهترین اقدام این است که قبل از خرید گرده گل اول اطلاعات خود را در مورد این ماده طبیعی بالا ببریم و در آخر قیمت ها را با هم مقایسه کنید.

نکته : مانند خرید عسل که کار سختی است خرید گرده گل با کیفیت و مرغوب که به درستی خشک شده باشد کار دشواری است. حتما سعی کنید که از فروشگاه های معتبر  با خیال راحت خرید کنید.

خرید گرده گل

خواص گرده گل

مواد قندی در این محصول بسیار ناچیز است به همین خاطر برای افراد دچار دیابت بسیار مفید است.

خواص گرده گل برای درمان سرطان پروستات اثبات شده است به دلیل وجود روی و پروتئین های که دارد تاثیرگذار می باشد.

با خوردن گرده گل می توانید انرژی زیادی کسب کنید در عین حال بسیار کم کالری است به کاهش وزن و لاغری کمک بسزایی می کند.

مصرف این ماده در خانم‌ها میزان استروژن را بالا برده و قدرت تخمک‌ها را افزایش می‌دهد و تعادل هورمون‌های مرتبط با باروری آن‌ها را تأمین می‌کند.

نحوه مصرف گرده گل

بعد از خرید گرده گل این سوال پیش می آید که این محصول را به چه روشی می توان مصرف نمود؟

  • جویدن کامل و با حوصله گرده گل
  • به صورت کپسول آن را میل نمایید.
  • پودر کردن گرده گل و حل کردن آن در آب و یا آب میوه که به صورت نوشیدنی میل نمایید.
  • مصرف گرده گل به همراه عسل ارگانیک به این ترتیب که در یک ظرف مقداری عسل با اندکی گرده گل مخلوط کرده و میل کنید.
  • مخلوط کردن گرده گل با ماست ،پنیر یا مربا نیز ترکیب خوبی می باشد.
بیشتر بخوانید
فواید بی نظیر عسل برای پوست
خرید گرده گل جمع بندی

در زمان تهیه این محصول با چالش های روبه رو می شوید به خصوص اگر اطلاعات شما در این زمینه کم باشد. لازم است خرید گرده گل با دقت زیادی انجام دهید. تا آنچه را که می خواهید با بهترین کیفیت و قیمت مناسب بتوانید خریداری کنید. به برخی از این نکات در این مقاله اشاره شد اما از مهم ترین ان ها خرید از فروشگاه قابل اعتماد و شناخته شده می باشد.

2 دیدگاه در “خرید گرده گل

  1. ممنون از سایت بی نظیرتون

    1. moazenpoor گفت:

      ممنون از لطف شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *