عسل

خرید عسل کنار طبیعی

خرید عسل کنار

عسل کنار یکی از خوش طعم و خوش عطر ترین انواع عسل می باشد. در واقع این محصول یک عسل طبیعی تک گیاه است که خواص مفید فراوانی دارد. هنگام خرید عسل کنار در نظر داشته باشید که این عسل در ابتدا رنگ روشنی دارد که با گذر زمان به رنگ جگری یا عقیقی تبدیل می شود. شکپوی که تولید کننده محصولات غذایی ارگانیک از جمله عسل طبیعی می باشد. که در این متن قصد دارد اطلاعات مفیدی از عسل کنار را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

خرید عسل کنار، به دلیل خواص عسل کنار

درمان سرماخوردگی

عسل طبیعی کنار به خاطر وجود ویتامین c می تواند در روند بهبود بیماری سرماخوردگی موثر باشد. در واقع با خوردن این محصول می توانید سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید به بهبود فرد بیمار کمک شایانی کرد. می توانید از معجون عسل ،لیمو و زنجبیل که تاثیر فوق العاده ای دارد نیز استفاده کنید.

کاهش کلسترول

این عسل ارگانیک به دلیل آنتی اکسیدان های که دارد در نهایت منجرب به کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب در بدن می شود و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.

تقویت قوای جنسی

از خواص این عسل تقویت قوای جنسی است چرا که این عسل طبع سردی دارد و با خارج کردن گرما و انرژی بیش از حد از بدن قوای جسمی و جنسی را تقویت می کند.

ضد التهاب

این عسل حاوی ترکیبات ضد التهاب مسکن و تب بر است به علاوه استفاده از این عسل می تواند سبب شود تا عضلات نرم شود این خاصیت در زمانی که دچار گرفتگی عضلات شدید به زودی می تواند این گرفتگی را رفع کند.

سایر خواص

از دیگر خواص این عسل می‌توان کمک به درمان مشکلات کبدی، عفونت‌های تنفسی و بیماری‌های ناشی از سو تغذیه اشاره کرد. همچنین استفاده از این عسل می‌تواند باعث تقویت موی سر، تسهیل عادت ماهیانه، بهبود سریع پس از زایمان، تقویت هوش و بهبود سطح سلامت عمومی بدن شود.

خرید عسل کنار

اصل بودن عسل یکی از مسائلی است که به صورت مستقیم بر روی خواص و کیفیت این محصول تاثیر می گذارد. در زمان خرید عسل کنار باید به کیفیت آن توجه کرد و مناسب ترین عسل را از فروشگاه معتبری چون شکپوی تهیه نمایید. جهت خرید وثبت سفارش تنها لازم است تا به سایت  www.shekpoy.com مراجعه نمایید. قیمت این عسل بسیار منصفانه بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

رنگ عسل کنار

عسل کنار رنگی کهربایی دارد و می توانید به راحتی آن را در رژیم غذایی خود قرار دهید. همچنین می توانید از این عسل شیرین و طبیعی به عنوان دمنوش و یا شکر نیز استفاده کنید. این عسل بسیاری از نیازها و کمبودهای بدن را جبران می کند و اجازه نمی دهد که بدن ضعیف شده و نیروی خود را از دست دهد. در نتیجه هنگام خرید عسل کنار یکی از راه های تشخیص اصل و یا تقلبی بودن این محصول توجه به رنگ این عسل می باشد.

بیشتر بخوانید
خواص عسل طبیعی برای پوست
خرید عسل کنارطبع عسل کنار

عسل طبیعی کنار طبعی خنک و سرد با رطوبت کم دارد که در طب سنتی به افراد گرم مزاج خوردن این عسل توصیه می شود. عسل کنار را می‌توان در چای و یا سایر دمنوش‌ها به راحتی استفاده کرد. ترکیب آن با آب گرم و افزودن مقداری لیموترش تازه می‌تواند معجونی جادویی برای افزایش میزان سلامتی افراد بسازد. افرادی که طبع سردی دارند برای استفاده بهتر از این عسل می‌توانند از دمنوش عسل، لیموترش و زنجبیل استفاده کنند تا در کنار دریافت خواص بسیار زیاد این دمنوش، با مشکلاتی که به دلیل طبع سرد ایجاد می‌شود، مواجه نشوند.

ژل رویال

250,000 تومان400,000 تومان
ویژگی های محصول: جنس ظرف : پت  حاوی ۱۰ گرم ژل رویال ایرانی شرایط نگهداری ژل رویال خام: در دمای زیر صفر و در فریزر نگهداری شود. برای ارسال به شهرستان باید با عسل ترکیب شود و ارسال شود.  

عسل آویشن دریاچه تار

300,000 تومان600,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز: 3.6٪ جنس ظرف: شیشه محل کندو: دریاچه تار دماوند وزن: 500-1000 گرم    

عسل چهل گیاه کوهی

250,000 تومان
ویژگی های محصول: جنس ظرف: شیشه محل کندو: زاگرس مرکزی با احتمال رس بستن وزن: 500 گرم  

عسل صخره ای

200,000 تومان
میزان ساکارز: 2.7% جنس ظرف: شیشه محل برداشت: کردستان وزن: 500 گرم

عسل گشنیز

200,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز: زیر 3٪ جنس ظرف: شیشه وزن: 500 گرم  

عسل کنار

185,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز: 7٪ جنس ظرف: شیشه وزن: 500گرم  

عسل گون

180,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز:3٪ جنس ظرف: شیشه محل کندو: زاگرس وزن: 500 گرم

عسل رس

150,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز: 2٪ جنس ظرف: شیشه محل کندو: کندوان وزن: 500 گرم    

عسل یونجه

150,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز: 3٪ جنس ظرف: شیشه محل کندو: اصفهان وزن: 500 گرم  

معجون گرده عسل

220,000 تومان
ویژگی های محصول: انرژی زا و مقوی ترکیبات: عسل صخره ای و گرده گل وزن: 500 گرم  

عسل نگین

125,000 تومان
ویژگی های محصول: نوع: چهل گیاه میزان ساکاروز: 2 جنس ظرف: شیشه محل کندو: خوانسار وزن: 500 گرم

عسل الماس

125,000 تومان
ویژگی های محصول: نوع: چهل گیاه میزان ساکاروز: 2 جنس ظرف: شیشه محل کندو: کندوان تبریز وزن: 500 گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *