عسل

خرید عسل رس بسته ( عسل کرمی )

خرید عسل رس

رس بستن عسل یک فرایند کاملا طبیعی بوده و ارتباطی به تقلبی بودن عسل ندارد. حتی رس بستن عسل دلیل طبیعی بودن آن می باشد و اینکه متوجه می شویم عسل ارگانیک و اصل است. در زمان خرید عسل رس بسته به چند مورد دقت داشته باشید. عسلی که خالص باشد در هوای نسبتا سرد رس می بندد و بافتی شبیه روغن حیوانی که به رنگ زرد روشن می خورد را دارد و گرمای کم به طور مثال گرمای داخل دهان باعث شده که حالت عسل به همان حالت اولیه که عسل از می شناسیم برگردد.

نکته مهم در خرید عسل رس زده

هنگامی که یک عسل رس بسته باشد تا حد زیادی می توانید مطمئن باشید که عسل طبیعی است. البته که با بیشتر شدن تقاضا برای خرید عسل رس زده افراد سودجو اقدام به تولید عسل های رس بسته غیر طبیعی کرده اند و کار را مشکل نمودند.

طعم و رنگ

طعم عسل رس بسته با عسل طبیعی که کاملا شفاف است تفاوت چندانی ندارد. از جهت رنگ اما عسل رس بسته رنگ زرد روشنی دارد و بافت آن بسیار شبیه روغن حیوانی است.

فواید عسل رس بسته

عسل دارای خواص فوق العاده ای برای سلامتی بدن انسان می باشد.  به طوری که یک ماده قندی با شیرینی طبیعی است که می تواند یک منبع انرژی بسیار عالی باشد. مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و کلسیم سبب شده تا عسل را به عنوان یک ماده طبیعی برای تقویت حافظه نام ببرند. خاصیت ضد التهابی عسل نیز برای کسانی که از انواع آلرژی مانند آلرژی فصلی رنج می برند بسیار مفید است. از دیگر خواص می توان به ضد سرطان بودن ، کمک کننده به درمان دیابت ، درمان و بهبود زخم ها ،ضد افسردگی ، جلوگیری از ایجاد آسم اشاره کرد. به همین خاطر در تهیه و خرید عسل رس بسته دقت کنید تا بتوانید این خواص را به بدن خود برسانید.

فرق عسل رس بسته با دیگر عسل

عسل رس بسته با عسل شکرک زده فرق دارد رس زدن عسل، به دلیل وجود آنزیم های دیاستازی است که از بدن زنبور ترشح شده و با عسل مخلوط می شود در واقع، رس بستن یک عسل یکی از نشانه های اصلی طبیعی بودن یک عسل است در مورد شکرک زدن، دقیقاً این موضوع برعکس می شود. عسلی که شکرک زده، طبیعی نیست و مزه شیرینی بسیار زیادی دارد که دل را می زند.

خرید عسل رس
راه های تشخیص عسل رس بسته از عسل شکرک زده
  • در یک مقدار یکسان عسل شکرک بسته نسبت به عسل رس بسته به خاطر وجود ساکاروز سنگین تر و فشرده تر است.
  • عسل رس بسته حالتی شبیه به روغن نباتی جامد است اما در شکرک زدن به این حالت نیست.
  • هنگام میل کردن عسل رس بسته معطر و سبک بوده، ولی شکر زده بیشتر طعم شیرینی سنگینی را در دهان ایجاد می کنند .
  • رس بستن حالت نرم و کرمی دارد در برخی مواد دارای دانه ها ترد و نازک است. ولی شکرک بستن حالت سفتی دارد و دانه های شبیه به دانه شکر هستند حین مصرف زیر دندان صدا می دهد.
بیشتر بخوانید
خواص عسل طبیعی برای پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *