حلوا- ارده- شیره-کره بادام زمینی

کره بادام زمینی چه خواصی دارد.

فواید کره بادام زمینی

کره بادام زمینی یک خوراکی خوشمزه و بی نظیر است. این خوراکی نسبتاً فراوری نشده در حقیقت تنها بادام زمینی است که بیشتر بو داده و آسیاب شده تا زمانی که به شکل خمیر درآید. کره بادام زمینی اصل نباید حاوی چیزی جز بادام زمینی و کمی نمک باشد. افراد می توانند این کره را به شیوه های مختلف در وعده های اصلی و یا میان وعده های غذایی خود استفاده کنند و از فواید کره بادام زمینی بهره لازم را ببرند. برای تهیه و خرید محصولات غذایی ارگانیک کافی است تا به سایت شکپوی مراجعه نمایید.

کره بادام زمینی

فواید کره بادام زمینی

سلامت قلب

این خوراکی خوشمزه می تواند مقدار کلسترول بدن افرادی که بیماری های قلبی دارند را تا حد قابل قبولی کم کند. ضمن اینکه چربی موجود در این کره از نوع چربی های خوب است. به همین خاطر نگرانی از بابت مصرف این کره نداشته باشید.

پیشگیری از دیابتی

این کره حاوی فیبر و منیزیم است و به همین خاطر می تواند اثر ضد دیابتی خوبی داشته باشد. حتی بیماران دیابتی نیز می توانند به مقدار کم از این خوراکی استفاده کنند.

کمک به کاهش وزن

این نوع از کره از اسید های چرب بی ضرری تشکیل شده است. به طوری که این اسیدها می توانند به افراد احساس سیری را القاء کنند در این شرایط فرد تمایل کمتری به غذا خوردن پیدا می کند.

جلولگیری از ابتلاء به سرطان

این کره دارای مقدار زیادی از مواد مغذی مانند فیبروهیدرات ها، پروتئین ها و چربی ها می باشد. که هر کدام از آنها می توانند افراد را از ابتلاء به سرطان های روده، پروستات، پستان و ریه در امان نگه دارند.

تاثیر کره بر کیسه صفرا

این ماده غذایی سرشار از فیبر، منیزیم و فیتوسترول می باشد که تاثیر خوبی بر کیسه صفرا در افراد مختلف دارد. تاثیر آن به این شکل است که از ایجاد سنگ کیسه صفرا در مردان و برداشتن کیسه صفرا در خانم ها جلوگیری می کند.

فواید کره بادام زمینی

ارزش غذایی

کره بادام زمینی حاوی مقدار زیادی بیوتین و نیز مقادیری ویتامین B6 ،B5 ،B3  ، ویتامین  E ، آهن ، پتاسیم، روی، سلنیوم، منیزیم ،مس ،منگنز، فولیت می باشد. که همه این عناصر سبب شده تا فواید کره بادام زمینی برای بدن انسان بیشمار باشد.

کالری کره بادام زمینی

کره بادام زمینی مانند سایر مواد غذایی مقداری از کالری مورد نیاز بدن را تامین می کند. اما همه بر  این باور هستند که این ماده غذایی انرژی زا دارای کالری بالای می باشد. به همین دلیل اغلب این خوراکی را در وعده صبحانه مصرف می کنند. البته که میزان کالری این ماده غذایی با توجه به اینکه با نمک باشد یا بدون نمک با شکر یا بدون شکر تفاوت می کند.

گفتنی است افرادی که رژیم های غذایی لاغری و یا چاقی دارند. باید به این مورد توجه کنند که این ماده غذایی پر کالری است. اما منعی در استفاده از آن برای کسانی که رژیم های غذایی لاغری دارند، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید
خواص گردو برای سلامتی

فواید کره بادام زمینی قیمت و خرید کره بادام زمینی

قیمت کره بادام زمینی را باید با توجه به ارگانیک بودن و طبیعی بودن آن تعیین کرد. کره ای طبیعی می باشد که هیچگونه مواد شیمیایی به آن اضافه نشده باشد. این نوع کره بیشتر در وعده غذایی صبحانه که مهم ترین وعده نیز محسوب می شود، استفاده می گردد. با این وجود از مشتریان زیادی برخوردار می باشد و قیمت مناسبی باید داشته باشد.

افراد در هنگام خرید این کره باید دقت کنند که هیچگونه ماده شیرین کننده ای به جز انواع گیاهی مانند عسل ارگانیک به آن اضافه نشده باشد. و همچنین مقدار ماده شیرین کننده اضافه شده به آن، سبب شیرین شدن بیش از حد کره نیز نشده باشد.

روغن سیاه دانه شکپوی

120,000 تومان
ویژگی های محصول: خالص و ارگانیک وزن: 70 سی سی روغن سیاه دانه شکپوی به صورت هفتگی در فروشگاه و در حضور مشتری تولید می شود.

روغن نارگیل ماساژ شکپوی

70,000 تومان
خالص و ارگانیک وزن: 70 سی سی روغن نارگیل به صورت هفتگی در فروشگاه و در حضور مشتری تولید می شود.

روغن کندش شکپوی

70,000 تومان
خالص و ارگانیک روغن پایه: روغن بادام تلخ وزن: 30 سی سی

روغن رزماری شکپوی

60,000 تومان
خالص و ارگانیک روغن پایه: روغن کنجد وزن: 70 سی سی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *