شربت و سرکه ارگانیک

انواع شربت های ارگانیک بی نظیر

شربت های ارگانیک

از زمان گذشته تا به امروز در کشور ما پذیرایی از میهمان با تدارک انواع چای، شربت و دمنوش صورت می گیرد. نوشیدنی های ایرانی در کنار طعم متفاوت، خواص درمانی زیادی برای بدن انسان دارند. این نوشیدنی ها تمام ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین می کنند. بسیاری از انواع شربت های ارگانیک اصیل ایرانی علاوه بر رفع عطش و افزایش انرژی در بهبود سوء هاضمه، دل درد، سردرد و بهبود سرماخوردگی موثر هستند. به همین خاطر است که شربت سکنجبین ،بهارنارنج ، نعنا ، بیدمشک انواع چای گیاهی و دمنوش های سالم هنوز در فرهنگ غذایی ایرانی وجود دارد. که ما در مجموعه شکپوی قصد داریم در این متن به معرفی انواع شربت های اصیل ایرانی بپردازیم.

انواع شربت های ارگانیک

شربت سکنجبین

شربت سکنجبین یکی از قدیمی ترین نوشیدنی های سنتی ایران است. سکنجبین از ترکیب سرکه و انگبین تهیه می شود و بسیار پرفایده است. در طب سنتی به نوشیدن این شربت درفصل گرم سال بسیار تاکید شده است. نحوه مصرف این شربت با توجه به سلیقه افراد متفاوت می باشد. ترکیب آب خنک و شربت سکنجبین یک نوشیدنی گوارا و خوش طعم برای رفع عطش در تابستان است. حتماً تا به حال در فصل تابستان شربت غلیظ سکنجبین را با کاهوی تازه میل کردید. شربت خوش‌ عطر و طعم سکنجبین فواید زیادی دارد. که از جمله آن تصفیه و پاکسازی کبد، رفع گرمازدگی و جبران کم آبی بدن، کمک به دفع سنگ کلیه بدن می توان اشاره کرد. شربت سکنجبین را می‌توانید به جای شکر، با عسل تهیه کنید و آن را با خاکشیر مصرف کنید و به کاهش وزن خود کمک کنید.

شربت های ارگانیک

شربت بهار نارنج

یکی دیگر از شربت های ارگانیک بی نظیر ایرانی است. بهار نارنج را هم به صورت شربت و مربا و همچنین به صورت دمنوش می توانید مصرف کنید. مهم ترین خاصیت بهار نارنج آرام بخش و تسکین دهنده است. نحوه مصرف شربت بهار نارنج هم بسیار راحت است. فقط لازم است که آن را با مقداری آب و یخ مخلوط نمایید. شربت خنک بهار نارنج به رفع عطش وخوش بو کردن دهان در فصل گرم سال کمک می کند. بهار نارنج سرشار از ویتامین‌ ب، ویتامین دی و سی است. این گیاه معطر، همچنین سرشار از منگنز، کلسیم، روی، سلنیوم، مس، سدیم و پتاسیم است. این مواد مغذی برای سلامتی بسیار مفید هستند و به تقویت سیستم ایمنی و محافظت از بدن کمک می‌کنند.

شربت بیدمشک

شربت بیدمشک حاوی انواع ویتامین‌های A ، C ، E ، گروه ویتامین‌های B مانند B۱، B۲، B۶ ، اسید چرب امگا ۳، کربوهیدرات، فسفر، آهن، آنتی اکسیدان مانند فلاونوئیدها، سدیم، پتاسیم، پروتئین، منیزیم، کلسیم، روی،  مس است. این شربت به علت داشتن اسید آمینه تریپتوفان نقشی مؤثر در ساخت هورمون سروتونین در خون و دستگاه گوارش دارد بنابراین شربت بیدمشک شادی و نشاط را ایجاد و افسردگی را برطرف می‌کند. این شربت آرام‌ بخش قلب و اعصاب است بنابراین اضطراب، استرس، دلشوره، تنش‌های عصبی و تپش غیر طبیعی قلب را رفع می‌کند. بیدمشک تأثیری چشمگیر در رفع کم خونی و افزایش اشتها دارد، بنابراین مصرف این شربت برای افراد لاغر و کم خون بسیار مفید است.

شربت های ارگانیک

شربت نعنا

از دیگر شربت های ارگانیک اصیل ایرانی شربت نعنا است. که فواید درمانی زیادی دارد اگر مشکلات گوارشی دارید این نوشیدنی به تقویت سیستم گوارش و رفع مشکلات آن کمک بسزایی می نماید. شربت نعنا بدن انسان را هیدراته نگه می دارد و بهترین گزینه برای رفع تشنگی در تابستان است. نعنا ضد نفخ است و بوی بد دهان را از بین می برد. پیشنهاد می کنیم در کنار غذا شربت نعنا بنوشید تا غذای شما نیز بهتر هضم شود.

بیشتر بخوانید
انواع سرکه خوش طعم

نوشیدنی اصیل ایرانی

از زمان های گذشته شربت های اصیل ایرانی مهمان تمام روزهای گرم تابستان خانه‌های ایرانی بوده است و همیشه برای رفع عطش از شربت‌های خوشمزه و مخصوص تابستان استفاده می‌کردند. که هم برای رفع عطش مناسب و هم دارای خواص بی‌شمار هستند.
روزهای گرم تابستان موجب کمبود شدید آب مورد نیاز بدن می‌شود. نوشیدن 8 لیوان آب در روز برای سلامتی لازم است. شاید برای برخی از ما نوشیدن آب به تنهایی دوست داشتنی نباشد ولی نوشیدن یک لیوان شربت گوارای خنک می‌تواند جایگزین خوبی برای آب باشد پیشنهاد می‌کنیم، شربت های ارگانیک را برای فرزندان خود تهیه کنید تا با آنها آشنا شوند. شربت‌های اصیل ایرانی را جایگزین نوشیدنی‌های مضر و فاقد ارزش غذایی کنید تا سالم بمانید. برای تهیه محصولات غذایی ارگانیک از جمله انواع شربت ها می توانید به همکاران ما سفارش خود را اعلام نمایید.

شکپوی، ضامن سلامت خانواده شماست.

روغن سیاه دانه شکپوی

120,000 تومان
ویژگی های محصول: خالص و ارگانیک وزن: 70 سی سی روغن سیاه دانه شکپوی به صورت هفتگی در فروشگاه و در حضور مشتری تولید می شود.

روغن نارگیل ماساژ شکپوی

70,000 تومان
خالص و ارگانیک وزن: 70 سی سی روغن نارگیل به صورت هفتگی در فروشگاه و در حضور مشتری تولید می شود.

روغن کندش شکپوی

70,000 تومان
خالص و ارگانیک روغن پایه: روغن بادام تلخ وزن: 30 سی سی

روغن رزماری شکپوی

60,000 تومان
خالص و ارگانیک روغن پایه: روغن کنجد وزن: 70 سی سی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *