عسل

عسل برای مقابله و پیشگیری از کرونا

فواید عسل برای کرونا  که در واقع مصرف عسل برای پیشگیری از ابتلاء به این بیماری بسیار موثر است. چرا که می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. عسل ارگانیک منبع بسیار خوبی از ریز مغذی ها، ویتامین های گروه ب، ویتامین ث و آنتی اکسیدان می باشد که در تقویت سلامت عمومی بدن بسیار موثر است.

در خصوص ویروس کرونا حتماً می دانید که این بیماری یک بیماری تنفسی  پر خطر ویروسی شناخته می شود. در حقیقت این ویروس به سیستم ایمنی بدن حمله می کند و با کاهش میزان مقاومت بدن مشکلات تنفسی را ایجاد می کند. افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند قطعاً تغذیه نامناسبی دارند. که این افراد بیشتر از سایرین در معرض بیماری کرونا قرار می گیرند. همانطور که همه می دانیم پیشگیری بهتر از درمان است. برای پیشگیری و مبتلا نشدن به این بیماری مهلک ضرورت دارد که عسل ارگانیک را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید.

عسل برای درمان بیماری کرونا

فواید عسل برای کرونا

سیستم ایمنی بدن با استفاده از عسل به خوبی تقویت می شود. پس تا قبل از ابتلاء به ویروس ها و بیماری های تنفسی حتماً مصرف عسل را در رژیم غذایی خود داشته باشید.

تقویت سیستم ایمنی

عسل به خاطر وجود ترکیبات پلی فنولیک ، که موجب تحریک واکنش های ایمنی شده، درنتیجه باعث تقویت سیستم ایمنی می شود. از سوی دیگر در تسکین عفونت های مجاری تنفسی فوقانی مفید است. پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری کرونا اهمیت بالایی دارد در صورتی که نمی خواهید به این بیماری دچار شوید باید سیستم ایمنی بدن را با استفاده از خوراکی های مغذی به خوبی تقویت کنید.

درمان عفونت

عوامل ایجاد عفونت به خصوص عفونت‌های سینوسی و تنفسی، باکتری‌ها هستند. از دیگر فواید عسل برای کرونا اینکه عسل دارای خواص ضد باکتری و ضد میکروبی است و می‌تواند عوامل ایجاد عفونت را از بین ببرد. می‌توانید روزانه پیش از صبحانه از ترکیب عسل، آب گرم و آب لیمو ترش تازه برای کاهش عفونت‌ها و مبارزه با باکتری‌های بدن استفاده کنید. سرفه های شما با این روش های استفاده از عسل بهبود می یابد.

آنتی بیوتیک قوی

معمولاً برای درمان عفونت‌ها از داروهای آنتی بیوتیک استفاده می‌شود. اما این داروها تا حد زیادی سیستم ایمنی بدن را تضعیف می‌کنند و باعث می‌شوند در سال‌های آینده سریع‌تر به بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی دچار شویم. در صورتی که برای درمان عفونت از عسل طبیعی استفاده کنید، نه تنها بدن خود را تضعیف نمی‌کنید، بلکه مقاومت آن را برای مقابله با بیماری‌های آینده هم بالاتر می‌برید عسل مانند یک آنتی بیوتیک طبیعی عمل می کند و با خاصیت آنتی اکسیدانی خود و حذف رادیکال های آزاد، سبب بهبود عملکرد فعالیت سلولی می شود.

خوردن عسل برای ویروس کروناعسل انرژی زا عالی

می توانید از یک تقویت کننده طبیعی مانند عسل ارگانیک استفاده نمایید. از آنجایی که عسل دارای مقادیر بالای کربوهیدرات است، می تواند به عنوان یک منبع خوب برای تامین انرژی مورد نیاز بدن به شمار رود. عسل دارای قندهایی فرآوری نشده است که به سرعت وارد جریان خون شده و انرژی مورد نیاز بدن را تامین می نمایند. فراموش نکنید از عسل هم باید به میزان لازم استفاده کنید مصرف بیش از اندازه هر ماده غذایی سبب بروزاختلالاتی در بدن خواهد شد. اما مصرف به اندازه و اصولی عسل فواید بی شماری برای بدن خواهد داشت. در ضمن عسل یک راه حل طبیعی برای حل مشکل خواب افراد تجویز می شود و شما می توانید به جای استفاده از داروهای خواب آور از عسل طبیعی استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید
پیشگیری و درمان بیماری های گوارشی با مصرف عسل ارگانیک

میزان مصرف و ترکیبات با عسل

از فواید عسل برای کرونا گفته شد اما دقت کنید که در مصرف آن زیاده روی نکنید. چرا که عسل شیرینی زیادی دارد و شما بهتر است که به میزان درستی مصرف نمایید. روزانه یک لیوان دمنوش خود را به همراه عسل میل نمایید. یا از ترکیبات آن به طور مثال ترکیب عسل با لیمو برای از بین بردن بیماری کرونا تاثیر زیادی دارد. شما می توانید عسل و لیمو را با آب جوش ترکیب کنید و روزانه میل نمایید. ترکیب دیگر عسل با زردچوبه است شما می توانید به عنوان یکی از بهترین آنتی بیوتیک ها این دو ترکیب را استفاده کنید و از خواص آن لذت ببرید.

عسل برای درمان کرونادر آخر

مبتنی بر اطلاعات و تحقیقاتی که انجام شده توصیه به مصرف عسل به عنوان یکی از راه های تاثیرگذار در پیشگیری وپروس کرونا می باشد. این خوراکی خوشمزه شیرین را می توانید از محصولات غذایی ارگانیک شکپوی تهیه و خریداری نمایید.

ژل رویال

250,000 تومان400,000 تومان
ویژگی های محصول: جنس ظرف : پت  حاوی ۱۰ گرم ژل رویال ایرانی شرایط نگهداری ژل رویال خام: در دمای زیر صفر و در فریزر نگهداری شود. برای ارسال به شهرستان باید با عسل ترکیب شود و ارسال شود.  

عسل آویشن دریاچه تار

300,000 تومان600,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز: 3.6٪ جنس ظرف: شیشه محل کندو: دریاچه تار دماوند وزن: 500-1000 گرم    

عسل چهل گیاه کوهی

250,000 تومان
ویژگی های محصول: جنس ظرف: شیشه محل کندو: زاگرس مرکزی با احتمال رس بستن وزن: 500 گرم  

عسل صخره ای

200,000 تومان
میزان ساکارز: 2.7% جنس ظرف: شیشه محل برداشت: کردستان وزن: 500 گرم

عسل گشنیز

200,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز: زیر 3٪ جنس ظرف: شیشه وزن: 500 گرم  

عسل کنار

185,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز: 7٪ جنس ظرف: شیشه وزن: 500گرم  

عسل گون

180,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز:3٪ جنس ظرف: شیشه محل کندو: زاگرس وزن: 500 گرم

عسل رس

150,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز: 2٪ جنس ظرف: شیشه محل کندو: کندوان وزن: 500 گرم    

عسل یونجه

150,000 تومان
ویژگی های محصول: میزان ساکاروز: 3٪ جنس ظرف: شیشه محل کندو: اصفهان وزن: 500 گرم  

معجون گرده عسل

220,000 تومان
ویژگی های محصول: انرژی زا و مقوی ترکیبات: عسل صخره ای و گرده گل وزن: 500 گرم  

عسل نگین

125,000 تومان
ویژگی های محصول: نوع: چهل گیاه میزان ساکاروز: 2 جنس ظرف: شیشه محل کندو: خوانسار وزن: 500 گرم

عسل الماس

125,000 تومان
ویژگی های محصول: نوع: چهل گیاه میزان ساکاروز: 2 جنس ظرف: شیشه محل کندو: کندوان تبریز وزن: 500 گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *