محصولات دیگر

خرید رب انار اصل

خرید رب انار

بسیاری از افراد رب انار را به عنوان چاشنی به غذاهای خود اضافه می کنند. به صورتی که هر سال در فصل انار ،با جوشاندن و غلیظ کردن آب انار، رب انار تهیه می شود. طبع رب انار بسته به اناری که از آن تهیه می شود فرق می کند به این شکل که طبع رب انار شیرین و ملس سرد و معتدل و طبع رب انار ترش سرد و تر است. از خواص این رب که ضد سرطان ، تصفیه کننده خون، تقویت سیستم قلبی و عروقی ، سیستم عصبی و دستگاه گوارش نیز می باشد با توجه به این خاصیت ها با خرید رب انار می توانید به سلامت خود کمک کنید.

خرید رب انار

در این متن به خواص رب انار برای بدن انسان اشاره می شود. که با تهیه این محصول از مجموعه شکپوی می توانید رب انار با کیفیت در اختیار داشته باشید و از آن در تهیه بسیاری از مواد غذایی ، سالاد و انواع خوراکی های دیگر استفاده نمایید.

 

خرید رب انار

رب انار حاوی چه ویتامین های است؟

رب انار دارای فیبر، پتاسیم، ویتامین C ، مقداری آهن ، کربوهیدرات، سدیم، منیزیم، منگنز، اسید فولیک، پلی فنول، اسید اولایژیک، قند، ویتامین A ،گروه ویتامین B ،B1 ،B2 ،B3 ، B6، E است.

خرید رب انار خواص

کاهش وزن

با خرید رب انار می توانید در رژیم های غذایی از آن برای لاغر و کاهش وزن استفاده کنید. به این خاطر که انار سرشار از ویتامین های  A,B,C  می باشد که به سوخت و ساز بدن کمک می کند.

انرژی زا

رب انار حاوی ویتامین B می باشد. به صورتی که این ویتامین در بدن به عنوان یک کاتالیزور فعالیت کرده که سبب فعالیت مناسب آنزیم ها شده و باعث شده همیشه پر انرژی باشید.

تقویت سیستم ایمنی

رب انار دارای آنتی اکسیدان و ویتامین C  است که سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. در حالی که به دنبال تقویت سیستم ایمنی بدنتان هستید حتما خرید رب انار را از محصولات غذایی ارگانیک و فروشگاه های معتبر در برنامه خود بگذارید.

بیشتر بخوانید
فواید سمنو برای بدن انسان چیست؟
 
خرید رب انار جولگیری از آلزایمر

رب انار حاوی ویتامین B3  نیاسین که باعث عملکرد بهتر مغز تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر در افراد می شود.

مقابله با سرطان

رب انار حاوی آنتی اکسیدان فراوانی است که با رادیکال های آزاد بدن مبارزه می کند. رادیکال های آزاد سبب آسیب به بافت بدن و بروز بیماری هایی مثل اختلالات قلبی یا سرطان می شود. مصرف رب انار سبب می شود رادیکال های آزاد از بین بروند. زیرا آنتی اکسیدان های موجود در رب انار به سلول های بدن کمک می کند.

مرهم درد

در طب سنتی از خواص رب انار برای درمان زخم داخلى بينى و سودا استفاده می‌شود، به این منظور، رب انار را با كمى عسل طبیعی مخلوط نموده و ضماد می کنند.

رب انار

130,000 تومان
ویژگی های محصول: نوع: رب انار محصول: ارسنجان شیراز وزن: 500 گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *